Поширені запитання


Часто задаваемые вопросы

 

Чи працюєте ви у вихідні дні?

Так, ми працюємо і у вихідні дні, 7 днів на тиждень

Який графік роботи складу?

У будні і вихідні дні графік з 9:00 до 19:00

Чи можна взяти або повернути меблі в неробочий час?

Можна, але вихід людини в неробочий час оплачується додатково. Вартість від 300 грн

Яка у вас форма оплати?

Оплату можна провести готівкою або за безготівковим розрахунком. При оплаті за безготівковим розрахунком до загальної вартості додається 7%

На якій системі оподаткування ви перебуваєте?

Ми - ФОП ІІІ група на єдиному податку

Чи можна оплатити на ТОВ з ПДВ?

Ми не є платниками ПДВ. Тому оплата можлива лише готівкою або на розрахунковий рахунок ФОПа.

Чи берете ви заставу за обладнання?

Так, але тільки за деякі позиції, зокрема за м'які меблі. Більш точну інформацію щодо умов застави обговорить наш менеджер

Як підтвердити або забронювати замовлення?

Для підтвердження замовлення при оплаті готівкою, необхідно внести передоплату на карту Приват Банку 15% від загальної суми. При безготівковому розрахунку оплата проводиться повністю на ФОП + 7% до дня заходу

Який мінімальна сума або кількість позицій в замовленні?

У нас немає обмежень на здійснення замовлення. Ми працює з кожним клієнтом

За стільки часу до заходу краще бронювати замовлення?

Коли ви визначилися з асортиментом меблів для заходу, його бажано відразу забронювати. У нас бувають завантажені дати, коли та чи інша позиція можуть виявитися закріплені за кимось іншим

Навіщо потрібна передоплата?

Ми бронюємо обладнання під клієнта - тим самим відмовляємося від інших можливих замовлень. Майте на увазі, при скасуванні замовлення внесений задаток не повертається

Що потрібно мати собою при самовивозі / доставці?

Обов'язково, якщо це оплата готівкою, необхідно мати при собі паспорт або права, для укладення договору

Забираєте ви паспорт при укладенні договору?

Паспорт або права потрібні тільки для укладення договору оренди

Як рахується монтаж / демонтаж / доставка?

Це все рахується індивідуально під кожного клієнта, в залежності від часу доставки, умов підйому і спуску обладнання, а також відстані від місця вивантаження до локації

Чи можна взяти меблі самовивозом?

Так, але не всі позиції, які саме уточнить наш менеджер при формування замовлення. При собі необхідно мати паспорт, або водійські права

Ви відправляєте меблі на таксі і чи можна відправити меблі на таксі назад?

Ні, тому що ми укладаємо договір з клієнтом і передаємо меблі тільки з рук в руки, і так само її приймаємо. Можливість оплати на таксі існує при оплаті повної відновної вартості за обладнання

У якому районі Києва знаходиться компанія?

Оболонський район, вулиця Миколи Гулака, 1 між вулицею Бережанська і Автозаводська

Яка вартість доставки по Києву?

Стандартна доставка по Києву становить 800 - 1000 грн (в дві сторони). Якщо обсяг обладнання більше ніж влізе в стандартний мікроавтобус - доставка розраховується індивідуально

Чи можна привезти обладнання, а назад ми самі повернемо?

Можна, можливо. Тоді вартість доставки буде прораховуватимуться тільки в одну сторону

Чи є доставка в інші міста?

Так, ми працюємо по всій Україні. Доставка в таких випадках вважається менеджером індивідуально

Яка вартість доставки в інше місто?

Приблизний приклад розрахунку: 1000 грн + 10 грн / км. Також додатково може прораховуватимуться монтаж, демонтаж, відрядження, простій машини

Що таке монтаж / демонтаж?

Монтаж і демонтаж-це вивантаження і завантаження машини, складання та розбирання обладнання, підйом і спуск на поверх обладнання, а також розстановка на місці, при необхідності

Відправляєте  обладнання через Нову Пошту?

Даний вид відправки можливий тільки при оплаті оренди обладнання, повної заставної вартості та оплати доставки до відділення